دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها190
تعداد مقالات1,634
تعداد مشاهده مقاله3,460,405
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,363,956
کلیدواژه ها = صنعت گردشگری
تعداد مقالات: 10

1

امنیت اجتماعی، ضرورتی در ترویج صنعت گردشگری (مطالعه ی‌ موردی: کلانشهر مشهد)

مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری
دوره 3، شماره 11، پاییز و زمستان 1393، صفحه 76-95
احمد بخارایی؛ محمد حسن شربتیان؛ اعظم احمدی

2

بررسی تأثیر گردشگری بر کاهش فقر در کشورهای منتخب در حال توسعه

مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری
دوره 2، شماره 4، بهار و تابستان 1392، صفحه 11-28
محمد هوشمند؛ سید مهدی مصطفوی؛ محمد طاهر احمدی شادمهری،؛ اکرم محقق

3

بررسی و اولویت بندی محدودیت های گردشگران کره ای در ایران

مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری
دوره 5، شماره 19، پاییز و زمستان 1395، صفحه 33-57
مهدی کروبی؛ اسماعیل قادری؛ امین سلطانی هوراند؛ نسیم محمدیان محمودجیق

4

برنامه ریزی توسعه صنعت گردشگری مبتنی بر روش آینده پژوهی و سناریونویسی (مطالعه موردی: شهر یاسوج)

مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری
دوره 6، شماره 23، پاییز و زمستان 1396، صفحه 8-30
مسعود تقوایی؛ حسین حسینی خواه

5

توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر رویکرد منابع انسانی (مورد مطالعه: استان سمنان)

مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری
دوره 5، شماره 17، بهار و تابستان 1395، صفحه 82-96
داود فیض؛ سید رضی نبوی چاشمی

6

طراحی و تبیین مدل توسعه گردشگری جنگ با تاکید بر آثار فرهنگی و هنری اسرای جنگی ایران در اردوگاه های عراق

مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری
دوره 5، شماره 19، پاییز و زمستان 1395، صفحه 110-129
داود فیض؛ عباسعلی رستگار؛ سید رضی نبوی چاشمی

7

مدل سازی محصول خلاق گردشگری: بسط مدل 4پی (افراد، فرآیند، مکان و محصول)

مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری
دوره 5، شماره 18، پاییز و زمستان 1395، صفحه 179-201
مصطفی محمدی؛ سید محمد میرتقیان رودسری

8

مدل سنجش رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان‌های مازندران و گیلان)

مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری
دوره 6، شماره 21، بهار و تابستان 1396، صفحه 8-27
هادی فهیم زاده؛ محمودرضا اسماعیلی؛ حجت وحدتی؛ رضا سپهوند

9

نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر

مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری
دوره 5، شماره 19، پاییز و زمستان 1395، صفحه 75-93
مصطفی محمدی

10

واکاوی موانع و محدودیت‌های استقرار بازاریابی رابطه‌مند در صنعت گردشگری با استفاده از تکنیک تصمیم‌گیری چندمعیاره‌ی فازی

مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری
دوره 1، شماره 2، پاییز و زمستان 1391، صفحه 113-130
سید محمد طباطبایی نسب؛ امیررضا کنجکاو منفرد؛ علی زحمت کش سردوراهی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.