1.

بررسی تاثیر تصویر مقصد و رضایت از مقصد بر نیت‌های بازدید گردشگران

دوره 4، شماره 12، خرداد 1394، صفحه 11-33
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ حسین بلوچی؛ حسین فارسی زاده

2.

تحلیلی جامعه شناختی از میزان گرایش به معنویت مدرن (مورد مطالعه: شهر گرگان در سال 1399)

دوره 8، شماره 17، فروردین 1400، صفحه 7-26
محمدجواد محمدی پارسا؛ حیدر جانعلیزاده چوب بستی؛ نادر رازقی

3.

تحلیل نقش عوامل و شاخص های کیفیت محیطی موثر در برندسازی مقصدهای گردشگری روستایی

دوره 6، شماره 23، اسفند 1396، صفحه 105-136
محمد رضا رضوانی؛ حسنعلی فرجی سبکبار؛ علیرضا دربان آستانه؛ سید هادی کریمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب