گوهررستمی, حمیدرضا, مهرعلی تبار, حکیمه, بنار, نوشین. (1394). ارتباط بین کیفیت خدمات و رفتار مشتریان مراکز آمادگی جسمانی و ارائه الگوی مناسب. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(22), 159-168. doi: 10.22080/jsmb.2015.1000
حمیدرضا گوهررستمی; حکیمه مهرعلی تبار; نوشین بنار. "ارتباط بین کیفیت خدمات و رفتار مشتریان مراکز آمادگی جسمانی و ارائه الگوی مناسب". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 22, 1394, 159-168. doi: 10.22080/jsmb.2015.1000
گوهررستمی, حمیدرضا, مهرعلی تبار, حکیمه, بنار, نوشین. (1394). 'ارتباط بین کیفیت خدمات و رفتار مشتریان مراکز آمادگی جسمانی و ارائه الگوی مناسب', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(22), pp. 159-168. doi: 10.22080/jsmb.2015.1000
گوهررستمی, حمیدرضا, مهرعلی تبار, حکیمه, بنار, نوشین. ارتباط بین کیفیت خدمات و رفتار مشتریان مراکز آمادگی جسمانی و ارائه الگوی مناسب. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 11(22): 159-168. doi: 10.22080/jsmb.2015.1000


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب