دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها178
تعداد مقالات1,521
تعداد مشاهده مقاله3,268,525
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,196,551
. (1393). بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(5), 33-52.
. "بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3, 5, 1393, 33-52.
. (1393). 'بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(5), pp. 33-52.
. بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1393; 3(5): 33-52.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.