. (1393). بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(5), 33-52.
. "بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3, 5, 1393, 33-52.
. (1393). 'بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(5), pp. 33-52.
. بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1393; 3(5): 33-52.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب