دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها176
تعداد مقالات1,478
تعداد مشاهده مقاله3,216,856
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,173,683
یاوری, زهرا, رنجبریان, بهرام, کتابی, سعیده. (1394). بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(13), 5-5.
زهرا یاوری; بهرام رنجبریان; سعیده کتابی. "بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7, 13, 1394, 5-5.
یاوری, زهرا, رنجبریان, بهرام, کتابی, سعیده. (1394). 'بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(13), pp. 5-5.
یاوری, زهرا, رنجبریان, بهرام, کتابی, سعیده. بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 7(13): 5-5.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.