یاوری, زهرا, رنجبریان, بهرام, کتابی, سعیده. (1394). بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(13), 5-5.
زهرا یاوری; بهرام رنجبریان; سعیده کتابی. "بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7, 13, 1394, 5-5.
یاوری, زهرا, رنجبریان, بهرام, کتابی, سعیده. (1394). 'بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(13), pp. 5-5.
یاوری, زهرا, رنجبریان, بهرام, کتابی, سعیده. بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 7(13): 5-5.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب