دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها182
تعداد مقالات1,550
تعداد مشاهده مقاله3,317,878
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,222,117
یاوری, زهرا, رنجبریان, بهرام, کتابی, سعیده. (1394). بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(13), 5-5.
زهرا یاوری; بهرام رنجبریان; سعیده کتابی. "بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7, 13, 1394, 5-5.
یاوری, زهرا, رنجبریان, بهرام, کتابی, سعیده. (1394). 'بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(13), pp. 5-5.
یاوری, زهرا, رنجبریان, بهرام, کتابی, سعیده. بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 7(13): 5-5.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.