تاج زاده نمین, ابوالفضل, خزایی پول, مرتضی. (1394). تأثیر مشتری‌گرایی و کارآفرینی‌گرایی بر نوآوری و عملکرد کسب و کار در گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان مازندران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(13), 187-205.
ابوالفضل تاج زاده نمین; مرتضی خزایی پول. "تأثیر مشتری‌گرایی و کارآفرینی‌گرایی بر نوآوری و عملکرد کسب و کار در گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان مازندران)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4, 13, 1394, 187-205.
تاج زاده نمین, ابوالفضل, خزایی پول, مرتضی. (1394). 'تأثیر مشتری‌گرایی و کارآفرینی‌گرایی بر نوآوری و عملکرد کسب و کار در گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان مازندران)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(13), pp. 187-205.
تاج زاده نمین, ابوالفضل, خزایی پول, مرتضی. تأثیر مشتری‌گرایی و کارآفرینی‌گرایی بر نوآوری و عملکرد کسب و کار در گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان مازندران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 4(13): 187-205.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب