یعقوبی, نورمحمد, ابراهیم‌پور, حبیب, نعمتی, ولی. (1394). نوع‌شناسی مشتری و نقش آن در نوآوری در هتل‌ها (مورد مطالعه: هتل‌های اردبیل). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(15), 8-23.
نورمحمد یعقوبی; حبیب ابراهیم‌پور; ولی نعمتی. "نوع‌شناسی مشتری و نقش آن در نوآوری در هتل‌ها (مورد مطالعه: هتل‌های اردبیل)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4, 15, 1394, 8-23.
یعقوبی, نورمحمد, ابراهیم‌پور, حبیب, نعمتی, ولی. (1394). 'نوع‌شناسی مشتری و نقش آن در نوآوری در هتل‌ها (مورد مطالعه: هتل‌های اردبیل)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(15), pp. 8-23.
یعقوبی, نورمحمد, ابراهیم‌پور, حبیب, نعمتی, ولی. نوع‌شناسی مشتری و نقش آن در نوآوری در هتل‌ها (مورد مطالعه: هتل‌های اردبیل). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 4(15): 8-23.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب