محجوب, مروارید, رنجبریان, بهرام, زاهدی, محمد. (1394). تحلیل تاثیر مولفه‎های حسی بر رضایت و نیات رفتاری گردشگران خارجی (مورد مطالعه: هتل‎های چهار و پنج ستاره شهر اصفهان). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(15), 42-61.
مروارید محجوب; بهرام رنجبریان; محمد زاهدی. "تحلیل تاثیر مولفه‎های حسی بر رضایت و نیات رفتاری گردشگران خارجی (مورد مطالعه: هتل‎های چهار و پنج ستاره شهر اصفهان)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4, 15, 1394, 42-61.
محجوب, مروارید, رنجبریان, بهرام, زاهدی, محمد. (1394). 'تحلیل تاثیر مولفه‎های حسی بر رضایت و نیات رفتاری گردشگران خارجی (مورد مطالعه: هتل‎های چهار و پنج ستاره شهر اصفهان)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(15), pp. 42-61.
محجوب, مروارید, رنجبریان, بهرام, زاهدی, محمد. تحلیل تاثیر مولفه‎های حسی بر رضایت و نیات رفتاری گردشگران خارجی (مورد مطالعه: هتل‎های چهار و پنج ستاره شهر اصفهان). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 4(15): 42-61.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب