محمدی, اسفندیار, رضایی, زهرا. (1394). بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شهر ایلام). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(15), 62-79.
اسفندیار محمدی; زهرا رضایی. "بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شهر ایلام)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4, 15, 1394, 62-79.
محمدی, اسفندیار, رضایی, زهرا. (1394). 'بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شهر ایلام)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(15), pp. 62-79.
محمدی, اسفندیار, رضایی, زهرا. بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شهر ایلام). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 4(15): 62-79.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب