. (1394). ارزیابی مدارس هوشمند و سنتی از نظر کارایی در ایجاد یادگیرندگان خود تنظیم در راستای تحول نظام برنامه پنجم توسعه کشور. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(8), 35-62.
. "ارزیابی مدارس هوشمند و سنتی از نظر کارایی در ایجاد یادگیرندگان خود تنظیم در راستای تحول نظام برنامه پنجم توسعه کشور". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4, 8, 1394, 35-62.
. (1394). 'ارزیابی مدارس هوشمند و سنتی از نظر کارایی در ایجاد یادگیرندگان خود تنظیم در راستای تحول نظام برنامه پنجم توسعه کشور', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(8), pp. 35-62.
. ارزیابی مدارس هوشمند و سنتی از نظر کارایی در ایجاد یادگیرندگان خود تنظیم در راستای تحول نظام برنامه پنجم توسعه کشور. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 4(8): 35-62.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب