دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها192
تعداد مقالات1,639
تعداد مشاهده مقاله3,496,280
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,392,936
اصانلو, بهاره, خدامی, ُسهیلا. (1394). بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(14), 13-32.
بهاره اصانلو; ُسهیلا خدامی. "بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7, 14, 1394, 13-32.
اصانلو, بهاره, خدامی, ُسهیلا. (1394). 'بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(14), pp. 13-32.
اصانلو, بهاره, خدامی, ُسهیلا. بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 7(14): 13-32.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.