دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها184
تعداد مقالات1,570
تعداد مشاهده مقاله3,346,921
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,245,830
اصانلو, بهاره, خدامی, ُسهیلا. (1394). بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(14), 13-32.
بهاره اصانلو; ُسهیلا خدامی. "بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7, 14, 1394, 13-32.
اصانلو, بهاره, خدامی, ُسهیلا. (1394). 'بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(14), pp. 13-32.
اصانلو, بهاره, خدامی, ُسهیلا. بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 7(14): 13-32.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.