دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها172
تعداد مقالات1,456
تعداد مشاهده مقاله3,170,581
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,150,317
اصانلو, بهاره, خدامی, ُسهیلا. (1394). بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(14), 13-32.
بهاره اصانلو; ُسهیلا خدامی. "بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7, 14, 1394, 13-32.
اصانلو, بهاره, خدامی, ُسهیلا. (1394). 'بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(14), pp. 13-32.
اصانلو, بهاره, خدامی, ُسهیلا. بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 7(14): 13-32.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.