دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها167
تعداد مقالات1,357
تعداد مشاهده مقاله2,899,917
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,014,134
مانیان, امیر, رونقی, محمدحسین, سهرابی یورتچی, بابک, محمدیان, محمود, امیری, مجتبی. (1394). چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(14), 135-153.
امیر مانیان; محمدحسین رونقی; بابک سهرابی یورتچی; محمود محمدیان; مجتبی امیری. "چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7, 14, 1394, 135-153.
مانیان, امیر, رونقی, محمدحسین, سهرابی یورتچی, بابک, محمدیان, محمود, امیری, مجتبی. (1394). 'چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(14), pp. 135-153.
مانیان, امیر, رونقی, محمدحسین, سهرابی یورتچی, بابک, محمدیان, محمود, امیری, مجتبی. چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 7(14): 135-153.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.