دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها190
تعداد مقالات1,599
تعداد مشاهده مقاله3,446,536
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,215
مانیان, امیر, رونقی, محمدحسین, سهرابی یورتچی, بابک, محمدیان, محمود, امیری, مجتبی. (1394). چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(14), 135-153.
امیر مانیان; محمدحسین رونقی; بابک سهرابی یورتچی; محمود محمدیان; مجتبی امیری. "چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7, 14, 1394, 135-153.
مانیان, امیر, رونقی, محمدحسین, سهرابی یورتچی, بابک, محمدیان, محمود, امیری, مجتبی. (1394). 'چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(14), pp. 135-153.
مانیان, امیر, رونقی, محمدحسین, سهرابی یورتچی, بابک, محمدیان, محمود, امیری, مجتبی. چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 7(14): 135-153.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.