بیشمی, بهار, خدایاری, بهناز, پارس زاده, علی. (1395). ارائه مدل برندینگ ملی ایران-ادغام مفاهیم برندینگ و تصویر مقصد. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(18), 202-221.
بهار بیشمی; بهناز خدایاری; علی پارس زاده. "ارائه مدل برندینگ ملی ایران-ادغام مفاهیم برندینگ و تصویر مقصد". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5, 18, 1395, 202-221.
بیشمی, بهار, خدایاری, بهناز, پارس زاده, علی. (1395). 'ارائه مدل برندینگ ملی ایران-ادغام مفاهیم برندینگ و تصویر مقصد', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(18), pp. 202-221.
بیشمی, بهار, خدایاری, بهناز, پارس زاده, علی. ارائه مدل برندینگ ملی ایران-ادغام مفاهیم برندینگ و تصویر مقصد. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1395; 5(18): 202-221.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب