ناظمی, شمس الدین, مرتضوی, سعید, راحتی, تکتم. (1384). نقش شیوه‌ های نوین ارائه‌ی خدمات بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی (مطالعه‌ی‌ موردی بانک های سپه شهرستان مشهد). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(19), 97-122.
شمس الدین ناظمی; سعید مرتضوی; تکتم راحتی. "نقش شیوه‌ های نوین ارائه‌ی خدمات بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی (مطالعه‌ی‌ موردی بانک های سپه شهرستان مشهد)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5, 19, 1384, 97-122.
ناظمی, شمس الدین, مرتضوی, سعید, راحتی, تکتم. (1384). 'نقش شیوه‌ های نوین ارائه‌ی خدمات بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی (مطالعه‌ی‌ موردی بانک های سپه شهرستان مشهد)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(19), pp. 97-122.
ناظمی, شمس الدین, مرتضوی, سعید, راحتی, تکتم. نقش شیوه‌ های نوین ارائه‌ی خدمات بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی (مطالعه‌ی‌ موردی بانک های سپه شهرستان مشهد). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1384; 5(19): 97-122.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب