دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها184
تعداد مقالات1,570
تعداد مشاهده مقاله3,348,719
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,246,786
محمدی, مصطفی. (1395). نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(19), 75-93. doi: 10.22080/jtpd.2017.1431
مصطفی محمدی. "نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5, 19, 1395, 75-93. doi: 10.22080/jtpd.2017.1431
محمدی, مصطفی. (1395). 'نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(19), pp. 75-93. doi: 10.22080/jtpd.2017.1431
محمدی, مصطفی. نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1395; 5(19): 75-93. doi: 10.22080/jtpd.2017.1431


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.