دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها172
تعداد مقالات1,456
تعداد مشاهده مقاله3,172,578
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,151,129
محمدی, مصطفی. (1395). نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(19), 75-93. doi: 10.22080/jtpd.2017.1431
مصطفی محمدی. "نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5, 19, 1395, 75-93. doi: 10.22080/jtpd.2017.1431
محمدی, مصطفی. (1395). 'نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(19), pp. 75-93. doi: 10.22080/jtpd.2017.1431
محمدی, مصطفی. نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1395; 5(19): 75-93. doi: 10.22080/jtpd.2017.1431


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.