دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها191
تعداد مقالات1,608
تعداد مشاهده مقاله3,479,379
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,367,977
محمدی, مصطفی. (1395). نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(19), 75-93. doi: 10.22080/jtpd.2017.1431
مصطفی محمدی. "نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5, 19, 1395, 75-93. doi: 10.22080/jtpd.2017.1431
محمدی, مصطفی. (1395). 'نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(19), pp. 75-93. doi: 10.22080/jtpd.2017.1431
محمدی, مصطفی. نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1395; 5(19): 75-93. doi: 10.22080/jtpd.2017.1431


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.