کردلو, حسین, ناصریان, علی, احمد سجادی, سید. (1396). پیش بینی تمایل حضور مجدد و تبلیغات دهان به دهان مشتریان توسط مؤلفه های وفاداری در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام زنجان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(25), 43-54. doi: 10.22080/jsmb.2017.1495
حسین کردلو; علی ناصریان; سید احمد سجادی. "پیش بینی تمایل حضور مجدد و تبلیغات دهان به دهان مشتریان توسط مؤلفه های وفاداری در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام زنجان". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13, 25, 1396, 43-54. doi: 10.22080/jsmb.2017.1495
کردلو, حسین, ناصریان, علی, احمد سجادی, سید. (1396). 'پیش بینی تمایل حضور مجدد و تبلیغات دهان به دهان مشتریان توسط مؤلفه های وفاداری در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام زنجان', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(25), pp. 43-54. doi: 10.22080/jsmb.2017.1495
کردلو, حسین, ناصریان, علی, احمد سجادی, سید. پیش بینی تمایل حضور مجدد و تبلیغات دهان به دهان مشتریان توسط مؤلفه های وفاداری در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام زنجان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1396; 13(25): 43-54. doi: 10.22080/jsmb.2017.1495


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب