رضائی, مهدیه, شبیری, سید محمد. (1396). تأثیر کاربرد شبکه‌های اجتماعی بر ارتقای رفتار گردشگری حامی محیط‌ زیست (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی تلگرام). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 6(21), 28-53. doi: 10.22080/jtpd.2017.1527
مهدیه رضائی; سید محمد شبیری. "تأثیر کاربرد شبکه‌های اجتماعی بر ارتقای رفتار گردشگری حامی محیط‌ زیست (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی تلگرام)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 6, 21, 1396, 28-53. doi: 10.22080/jtpd.2017.1527
رضائی, مهدیه, شبیری, سید محمد. (1396). 'تأثیر کاربرد شبکه‌های اجتماعی بر ارتقای رفتار گردشگری حامی محیط‌ زیست (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی تلگرام)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 6(21), pp. 28-53. doi: 10.22080/jtpd.2017.1527
رضائی, مهدیه, شبیری, سید محمد. تأثیر کاربرد شبکه‌های اجتماعی بر ارتقای رفتار گردشگری حامی محیط‌ زیست (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی تلگرام). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1396; 6(21): 28-53. doi: 10.22080/jtpd.2017.1527


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب