راسخی, سعید. (1383). نقش ساختار بازار در تجارت خارجی (مطالعه‌ی موردی: صنایع کارخانه‌ای ایران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(13), 13-38.
سعید راسخی. "نقش ساختار بازار در تجارت خارجی (مطالعه‌ی موردی: صنایع کارخانه‌ای ایران)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4, 13, 1383, 13-38.
راسخی, سعید. (1383). 'نقش ساختار بازار در تجارت خارجی (مطالعه‌ی موردی: صنایع کارخانه‌ای ایران)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(13), pp. 13-38.
راسخی, سعید. نقش ساختار بازار در تجارت خارجی (مطالعه‌ی موردی: صنایع کارخانه‌ای ایران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1383; 4(13): 13-38.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب