دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها195
تعداد مقالات1,704
تعداد مشاهده مقاله3,524,049
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,410,965
شیرخدایی, میثم, فرزان, فرزام, عالم طلب پشتیری, سیده سعیده. (1396). بازاریابی ورزشی: تبیین نقش عوامل اجتماعی در پذیرش ورزش جدید (مورد مطالعه: ورزش جدید پینت‌بال). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(26), 1-12. doi: 10.22080/jsmb.2017.1830
میثم شیرخدایی; فرزام فرزان; سیده سعیده عالم طلب پشتیری. "بازاریابی ورزشی: تبیین نقش عوامل اجتماعی در پذیرش ورزش جدید (مورد مطالعه: ورزش جدید پینت‌بال)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13, 26, 1396, 1-12. doi: 10.22080/jsmb.2017.1830
شیرخدایی, میثم, فرزان, فرزام, عالم طلب پشتیری, سیده سعیده. (1396). 'بازاریابی ورزشی: تبیین نقش عوامل اجتماعی در پذیرش ورزش جدید (مورد مطالعه: ورزش جدید پینت‌بال)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(26), pp. 1-12. doi: 10.22080/jsmb.2017.1830
شیرخدایی, میثم, فرزان, فرزام, عالم طلب پشتیری, سیده سعیده. بازاریابی ورزشی: تبیین نقش عوامل اجتماعی در پذیرش ورزش جدید (مورد مطالعه: ورزش جدید پینت‌بال). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1396; 13(26): 1-12. doi: 10.22080/jsmb.2017.1830


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.