دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات18
تعداد شماره‌ها221
تعداد مقالات1,967
تعداد مشاهده مقاله4,001,949
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,767,332
اسماعیلی, محمد هادی, معین فرد, محمدرضا, شوشی نسب, پروین, بنسبردی, علی. (1396). ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با رضایتمندی گردشگران ورزشی پارک های آبی مشهد. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(26), 223-236. doi: 10.22080/jsmb.2017.1861
محمد هادی اسماعیلی; محمدرضا معین فرد; پروین شوشی نسب; علی بنسبردی. "ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با رضایتمندی گردشگران ورزشی پارک های آبی مشهد". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13, 26, 1396, 223-236. doi: 10.22080/jsmb.2017.1861
اسماعیلی, محمد هادی, معین فرد, محمدرضا, شوشی نسب, پروین, بنسبردی, علی. (1396). 'ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با رضایتمندی گردشگران ورزشی پارک های آبی مشهد', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(26), pp. 223-236. doi: 10.22080/jsmb.2017.1861
اسماعیلی, محمد هادی, معین فرد, محمدرضا, شوشی نسب, پروین, بنسبردی, علی. ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با رضایتمندی گردشگران ورزشی پارک های آبی مشهد. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1396; 13(26): 223-236. doi: 10.22080/jsmb.2017.1861


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.