دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات17
تعداد شماره‌ها226
تعداد مقالات2,013
تعداد مشاهده مقاله4,054,522
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,824,908
اسماعیلی, محمد هادی, معین فرد, محمدرضا, شوشی نسب, پروین, بنسبردی, علی. (1396). ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با رضایتمندی گردشگران ورزشی پارک های آبی مشهد. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(26), 223-236. doi: 10.22080/jsmb.2017.1861
محمد هادی اسماعیلی; محمدرضا معین فرد; پروین شوشی نسب; علی بنسبردی. "ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با رضایتمندی گردشگران ورزشی پارک های آبی مشهد". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13, 26, 1396, 223-236. doi: 10.22080/jsmb.2017.1861
اسماعیلی, محمد هادی, معین فرد, محمدرضا, شوشی نسب, پروین, بنسبردی, علی. (1396). 'ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با رضایتمندی گردشگران ورزشی پارک های آبی مشهد', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(26), pp. 223-236. doi: 10.22080/jsmb.2017.1861
اسماعیلی, محمد هادی, معین فرد, محمدرضا, شوشی نسب, پروین, بنسبردی, علی. ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با رضایتمندی گردشگران ورزشی پارک های آبی مشهد. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1396; 13(26): 223-236. doi: 10.22080/jsmb.2017.1861


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.