قربان زاده, بهروز. (1397). تأثیر تمرین ریتمیک بر حافظه و توجه کودکان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), 43-54. doi: 10.22080/jsmb.2018.7636.2041
بهروز قربان زاده. "تأثیر تمرین ریتمیک بر حافظه و توجه کودکان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 27, 1397, 43-54. doi: 10.22080/jsmb.2018.7636.2041
قربان زاده, بهروز. (1397). 'تأثیر تمرین ریتمیک بر حافظه و توجه کودکان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), pp. 43-54. doi: 10.22080/jsmb.2018.7636.2041
قربان زاده, بهروز. تأثیر تمرین ریتمیک بر حافظه و توجه کودکان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1397; 14(27): 43-54. doi: 10.22080/jsmb.2018.7636.2041


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب