رمضانی نژاد, رحیم, اسایش, لیلا, عبدلی, مریم, کارکن, معصوم. (1397). طراحی مدل تمایل به خرید پو شاک ورزشی ایرانی با وفاداری و تصویرسازی مشتری در ایجاد ارزش ویژه برندهای داخلی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), 73-84. doi: 10.22080/jsmb.2018.5897.1828
رحیم رمضانی نژاد; لیلا اسایش; مریم عبدلی; معصوم کارکن. "طراحی مدل تمایل به خرید پو شاک ورزشی ایرانی با وفاداری و تصویرسازی مشتری در ایجاد ارزش ویژه برندهای داخلی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 28, 1397, 73-84. doi: 10.22080/jsmb.2018.5897.1828
رمضانی نژاد, رحیم, اسایش, لیلا, عبدلی, مریم, کارکن, معصوم. (1397). 'طراحی مدل تمایل به خرید پو شاک ورزشی ایرانی با وفاداری و تصویرسازی مشتری در ایجاد ارزش ویژه برندهای داخلی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), pp. 73-84. doi: 10.22080/jsmb.2018.5897.1828
رمضانی نژاد, رحیم, اسایش, لیلا, عبدلی, مریم, کارکن, معصوم. طراحی مدل تمایل به خرید پو شاک ورزشی ایرانی با وفاداری و تصویرسازی مشتری در ایجاد ارزش ویژه برندهای داخلی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1397; 14(28): 73-84. doi: 10.22080/jsmb.2018.5897.1828


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب