قوامی, اکبر, محمدزاده, حسن, رهبان فرد, حسن. (1397). اثر خودتنظیمی و مشاهده الگوی مبتدی در یادگیری زمانبندی نسبی و مطلق. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), 201-214. doi: 10.22080/jsmb.2018.9547.2286
اکبر قوامی; حسن محمدزاده; حسن رهبان فرد. "اثر خودتنظیمی و مشاهده الگوی مبتدی در یادگیری زمانبندی نسبی و مطلق". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 27, 1397, 201-214. doi: 10.22080/jsmb.2018.9547.2286
قوامی, اکبر, محمدزاده, حسن, رهبان فرد, حسن. (1397). 'اثر خودتنظیمی و مشاهده الگوی مبتدی در یادگیری زمانبندی نسبی و مطلق', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(27), pp. 201-214. doi: 10.22080/jsmb.2018.9547.2286
قوامی, اکبر, محمدزاده, حسن, رهبان فرد, حسن. اثر خودتنظیمی و مشاهده الگوی مبتدی در یادگیری زمانبندی نسبی و مطلق. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1397; 14(27): 201-214. doi: 10.22080/jsmb.2018.9547.2286


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب