رهبر, مریم, عبدوی, فاطمه. (1397). مطالعه تاثیر زمان انتظار بر ارزیابی کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان در حیطه خدمات ورزشی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), 137-154. doi: 10.22080/jsmb.2018.7855.2072
مریم رهبر; فاطمه عبدوی. "مطالعه تاثیر زمان انتظار بر ارزیابی کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان در حیطه خدمات ورزشی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 28, 1397, 137-154. doi: 10.22080/jsmb.2018.7855.2072
رهبر, مریم, عبدوی, فاطمه. (1397). 'مطالعه تاثیر زمان انتظار بر ارزیابی کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان در حیطه خدمات ورزشی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), pp. 137-154. doi: 10.22080/jsmb.2018.7855.2072
رهبر, مریم, عبدوی, فاطمه. مطالعه تاثیر زمان انتظار بر ارزیابی کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان در حیطه خدمات ورزشی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1397; 14(28): 137-154. doi: 10.22080/jsmb.2018.7855.2072


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب