شهبازی, سهیلا, حیرانی, علی. (1397). تاثیر فعالیت های یکپارچه سازی حسی – حرکتی بر توجه و حافظه کاری کودکان دارای اختلالات هماهنگی رشدی(DCD). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), 247-258. doi: 10.22080/jsmb.2017.10889.2462
سهیلا شهبازی; علی حیرانی. "تاثیر فعالیت های یکپارچه سازی حسی – حرکتی بر توجه و حافظه کاری کودکان دارای اختلالات هماهنگی رشدی(DCD)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 28, 1397, 247-258. doi: 10.22080/jsmb.2017.10889.2462
شهبازی, سهیلا, حیرانی, علی. (1397). 'تاثیر فعالیت های یکپارچه سازی حسی – حرکتی بر توجه و حافظه کاری کودکان دارای اختلالات هماهنگی رشدی(DCD)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), pp. 247-258. doi: 10.22080/jsmb.2017.10889.2462
شهبازی, سهیلا, حیرانی, علی. تاثیر فعالیت های یکپارچه سازی حسی – حرکتی بر توجه و حافظه کاری کودکان دارای اختلالات هماهنگی رشدی(DCD). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1397; 14(28): 247-258. doi: 10.22080/jsmb.2017.10889.2462


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب