رهاوی عزابادی, رزا, استیری, زهرا, رضایی, مهدیه. (1397). تأثیر تداخل زمینه ای و شاخص های دشواری بر یادگیری تکالیف ساده و پیچیده. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), 233-246. doi: 10.22080/jsmb.2018.11938.2585
رزا رهاوی عزابادی; زهرا استیری; مهدیه رضایی. "تأثیر تداخل زمینه ای و شاخص های دشواری بر یادگیری تکالیف ساده و پیچیده". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 28, 1397, 233-246. doi: 10.22080/jsmb.2018.11938.2585
رهاوی عزابادی, رزا, استیری, زهرا, رضایی, مهدیه. (1397). 'تأثیر تداخل زمینه ای و شاخص های دشواری بر یادگیری تکالیف ساده و پیچیده', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), pp. 233-246. doi: 10.22080/jsmb.2018.11938.2585
رهاوی عزابادی, رزا, استیری, زهرا, رضایی, مهدیه. تأثیر تداخل زمینه ای و شاخص های دشواری بر یادگیری تکالیف ساده و پیچیده. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1397; 14(28): 233-246. doi: 10.22080/jsmb.2018.11938.2585


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب