شمسی پور دهکردی, پروانه, حیدری, مهتاب, کریمی, سهیلا. (1397). تاثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی در سطوح آشکار و پنهان بر یادگیری شکل اجرا و دقت پرتاب از بالای شانه در کودکان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), 259-276. doi: 10.22080/jsmb.2018.9874.2332
پروانه شمسی پور دهکردی; مهتاب حیدری; سهیلا کریمی. "تاثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی در سطوح آشکار و پنهان بر یادگیری شکل اجرا و دقت پرتاب از بالای شانه در کودکان". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 28, 1397, 259-276. doi: 10.22080/jsmb.2018.9874.2332
شمسی پور دهکردی, پروانه, حیدری, مهتاب, کریمی, سهیلا. (1397). 'تاثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی در سطوح آشکار و پنهان بر یادگیری شکل اجرا و دقت پرتاب از بالای شانه در کودکان', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), pp. 259-276. doi: 10.22080/jsmb.2018.9874.2332
شمسی پور دهکردی, پروانه, حیدری, مهتاب, کریمی, سهیلا. تاثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی در سطوح آشکار و پنهان بر یادگیری شکل اجرا و دقت پرتاب از بالای شانه در کودکان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1397; 14(28): 259-276. doi: 10.22080/jsmb.2018.9874.2332


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب