خواجه, فاطمه, شاهبندرزاده, حمید. (1398). ارائه یک مدل براساس نقشه شناختی فازی جهت تحلیل عوامل اثرگذار بر رضایت مشتری ترمینال کانتینری ( مورد مطالعه: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(19), 147-170. doi: 10.22080/jem.2019.15326.2791
فاطمه خواجه; حمید شاهبندرزاده. "ارائه یک مدل براساس نقشه شناختی فازی جهت تحلیل عوامل اثرگذار بر رضایت مشتری ترمینال کانتینری ( مورد مطالعه: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10, 19, 1398, 147-170. doi: 10.22080/jem.2019.15326.2791
خواجه, فاطمه, شاهبندرزاده, حمید. (1398). 'ارائه یک مدل براساس نقشه شناختی فازی جهت تحلیل عوامل اثرگذار بر رضایت مشتری ترمینال کانتینری ( مورد مطالعه: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(19), pp. 147-170. doi: 10.22080/jem.2019.15326.2791
خواجه, فاطمه, شاهبندرزاده, حمید. ارائه یک مدل براساس نقشه شناختی فازی جهت تحلیل عوامل اثرگذار بر رضایت مشتری ترمینال کانتینری ( مورد مطالعه: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 10(19): 147-170. doi: 10.22080/jem.2019.15326.2791


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب