امیرشاهی, میراحمد, عباسیان, فرزانه. (1386). بررسی تأثیر برداشت های مصرف کنندگان از نام تجاری بر واکنش آن‌ها(مورد پژوهشی: مصرف کنندگان تلفن همراه در شهر تهران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7.1(25), 29-52.
میراحمد امیرشاهی; فرزانه عباسیان. "بررسی تأثیر برداشت های مصرف کنندگان از نام تجاری بر واکنش آن‌ها(مورد پژوهشی: مصرف کنندگان تلفن همراه در شهر تهران)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7.1, 25, 1386, 29-52.
امیرشاهی, میراحمد, عباسیان, فرزانه. (1386). 'بررسی تأثیر برداشت های مصرف کنندگان از نام تجاری بر واکنش آن‌ها(مورد پژوهشی: مصرف کنندگان تلفن همراه در شهر تهران)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7.1(25), pp. 29-52.
امیرشاهی, میراحمد, عباسیان, فرزانه. بررسی تأثیر برداشت های مصرف کنندگان از نام تجاری بر واکنش آن‌ها(مورد پژوهشی: مصرف کنندگان تلفن همراه در شهر تهران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1386; 7.1(25): 29-52.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب