دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات18
تعداد شماره‌ها221
تعداد مقالات1,967
تعداد مشاهده مقاله4,001,957
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,767,352
محمودزاده, حسن, کتاب اللهی, کسری, آزادی, مهوش. (1398). اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برند‌های شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(27), 84-101. doi: 10.22080/jtpd.2019.2211
حسن محمودزاده; کسری کتاب اللهی; مهوش آزادی. "اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برند‌های شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7, 27, 1398, 84-101. doi: 10.22080/jtpd.2019.2211
محمودزاده, حسن, کتاب اللهی, کسری, آزادی, مهوش. (1398). 'اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برند‌های شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(27), pp. 84-101. doi: 10.22080/jtpd.2019.2211
محمودزاده, حسن, کتاب اللهی, کسری, آزادی, مهوش. اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برند‌های شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 7(27): 84-101. doi: 10.22080/jtpd.2019.2211


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.