دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات17
تعداد شماره‌ها224
تعداد مقالات1,990
تعداد مشاهده مقاله4,026,998
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,796,202
محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه, خاطری, سپیده. (1398). نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(28), 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270
مصطفی محمدی; شکوفه اسدی; سپیده خاطری. "نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8, 28, 1398, 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270
محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه, خاطری, سپیده. (1398). 'نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(28), pp. 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270
محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه, خاطری, سپیده. نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 8(28): 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.