محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه, خاطری, سپیده. (1398). نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(28), 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270
مصطفی محمدی; شکوفه اسدی; سپیده خاطری. "نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8, 28, 1398, 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270
محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه, خاطری, سپیده. (1398). 'نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(28), pp. 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270
محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه, خاطری, سپیده. نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 8(28): 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب