دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات18
تعداد شماره‌ها227
تعداد مقالات2,024
تعداد مشاهده مقاله4,093,124
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,861,306
محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه, خاطری, سپیده. (1398). نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(28), 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270
مصطفی محمدی; شکوفه اسدی; سپیده خاطری. "نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8, 28, 1398, 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270
محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه, خاطری, سپیده. (1398). 'نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(28), pp. 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270
محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه, خاطری, سپیده. نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 8(28): 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.