دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها269
تعداد مقالات2,542
تعداد مشاهده مقاله4,507,165
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,287,189
محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه, خاطری, سپیده. (1398). نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(28), 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270
مصطفی محمدی; شکوفه اسدی; سپیده خاطری. "نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8, 28, 1398, 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270
محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه, خاطری, سپیده. (1398). 'نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(28), pp. 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270
محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه, خاطری, سپیده. نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 8(28): 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.