هدایتی, علی, صالحی عمران, ابراهیم. (1397). مفهوم‌پردازی مدل بومی خط‌مشی‌گذاری مبتنی بر شواهد در آموزش عالی ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(20), 39-66. doi: 10.22080/jem.2019.16654.2924
علی هدایتی; ابراهیم صالحی عمران. "مفهوم‌پردازی مدل بومی خط‌مشی‌گذاری مبتنی بر شواهد در آموزش عالی ایران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10, 20, 1397, 39-66. doi: 10.22080/jem.2019.16654.2924
هدایتی, علی, صالحی عمران, ابراهیم. (1397). 'مفهوم‌پردازی مدل بومی خط‌مشی‌گذاری مبتنی بر شواهد در آموزش عالی ایران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(20), pp. 39-66. doi: 10.22080/jem.2019.16654.2924
هدایتی, علی, صالحی عمران, ابراهیم. مفهوم‌پردازی مدل بومی خط‌مشی‌گذاری مبتنی بر شواهد در آموزش عالی ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1397; 10(20): 39-66. doi: 10.22080/jem.2019.16654.2924


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب