یوسفی زاد, امیر, ثریایی, علی. (1397). بررسی و خوشه‌بندی مشتریان، بر اساس مدل RFM و طراحی الگویی برای ارائه خدمات به مشتریان کلیدی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(20), 175-198. doi: 10.22080/jem.2019.15814.2834
امیر یوسفی زاد; علی ثریایی. "بررسی و خوشه‌بندی مشتریان، بر اساس مدل RFM و طراحی الگویی برای ارائه خدمات به مشتریان کلیدی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10, 20, 1397, 175-198. doi: 10.22080/jem.2019.15814.2834
یوسفی زاد, امیر, ثریایی, علی. (1397). 'بررسی و خوشه‌بندی مشتریان، بر اساس مدل RFM و طراحی الگویی برای ارائه خدمات به مشتریان کلیدی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(20), pp. 175-198. doi: 10.22080/jem.2019.15814.2834
یوسفی زاد, امیر, ثریایی, علی. بررسی و خوشه‌بندی مشتریان، بر اساس مدل RFM و طراحی الگویی برای ارائه خدمات به مشتریان کلیدی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1397; 10(20): 175-198. doi: 10.22080/jem.2019.15814.2834


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب