شیرخدایی, میثم, نجات, سهیل, کاملی, علیرضا, مهدیخانی, حبیب. (1398). بررسی تاثیر تصویر برند کارفرما بر تمایل به استخدام از طریق متغیر میانجی جذابیت برند کارفرما (مورد مطالعه: دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(1), 127-113. doi: 10.22080/shrm.2019.2359
میثم شیرخدایی; سهیل نجات; علیرضا کاملی; حبیب مهدیخانی. "بررسی تاثیر تصویر برند کارفرما بر تمایل به استخدام از طریق متغیر میانجی جذابیت برند کارفرما (مورد مطالعه: دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1, 1, 1398, 127-113. doi: 10.22080/shrm.2019.2359
شیرخدایی, میثم, نجات, سهیل, کاملی, علیرضا, مهدیخانی, حبیب. (1398). 'بررسی تاثیر تصویر برند کارفرما بر تمایل به استخدام از طریق متغیر میانجی جذابیت برند کارفرما (مورد مطالعه: دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(1), pp. 127-113. doi: 10.22080/shrm.2019.2359
شیرخدایی, میثم, نجات, سهیل, کاملی, علیرضا, مهدیخانی, حبیب. بررسی تاثیر تصویر برند کارفرما بر تمایل به استخدام از طریق متغیر میانجی جذابیت برند کارفرما (مورد مطالعه: دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 1(1): 127-113. doi: 10.22080/shrm.2019.2359


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب