رمضانی, گل افروز, عزیزی, نعمت اله, شفیعی سروستانی, مریم. (1398). بازارگرایی در آموزش عالی: واکاوی نقش و کارکرد بازاریابی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(15), 1-18. doi: 10.22080/eps.2019.2491
گل افروز رمضانی; نعمت اله عزیزی; مریم شفیعی سروستانی. "بازارگرایی در آموزش عالی: واکاوی نقش و کارکرد بازاریابی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8, 15, 1398, 1-18. doi: 10.22080/eps.2019.2491
رمضانی, گل افروز, عزیزی, نعمت اله, شفیعی سروستانی, مریم. (1398). 'بازارگرایی در آموزش عالی: واکاوی نقش و کارکرد بازاریابی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(15), pp. 1-18. doi: 10.22080/eps.2019.2491
رمضانی, گل افروز, عزیزی, نعمت اله, شفیعی سروستانی, مریم. بازارگرایی در آموزش عالی: واکاوی نقش و کارکرد بازاریابی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 8(15): 1-18. doi: 10.22080/eps.2019.2491


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب