چاکررضا, شیوا, میرزائی, روزبه, تبریزی, نازنین. (1398). نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(30), 79-94. doi: 10.22080/jtpd.2019.16627.3075
شیوا چاکررضا; روزبه میرزائی; نازنین تبریزی. "نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8, 30, 1398, 79-94. doi: 10.22080/jtpd.2019.16627.3075
چاکررضا, شیوا, میرزائی, روزبه, تبریزی, نازنین. (1398). 'نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8(30), pp. 79-94. doi: 10.22080/jtpd.2019.16627.3075
چاکررضا, شیوا, میرزائی, روزبه, تبریزی, نازنین. نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1398; 8(30): 79-94. doi: 10.22080/jtpd.2019.16627.3075


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب