امجدی, فروت, یکتایار, مظفر, خدامرادپور, مژگان. (1399). ارائه مدل معادلات ساختاری تأثیرکیفیت خدمات و ارزش درک شده برتبلیغات دهان به دهان مشتریان در باشگاه‌های ورزشی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 16(31), 201-189. doi: 10.22080/jsmb.2020.9600.2292
فروت امجدی; مظفر یکتایار; مژگان خدامرادپور. "ارائه مدل معادلات ساختاری تأثیرکیفیت خدمات و ارزش درک شده برتبلیغات دهان به دهان مشتریان در باشگاه‌های ورزشی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 16, 31, 1399, 201-189. doi: 10.22080/jsmb.2020.9600.2292
امجدی, فروت, یکتایار, مظفر, خدامرادپور, مژگان. (1399). 'ارائه مدل معادلات ساختاری تأثیرکیفیت خدمات و ارزش درک شده برتبلیغات دهان به دهان مشتریان در باشگاه‌های ورزشی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 16(31), pp. 201-189. doi: 10.22080/jsmb.2020.9600.2292
امجدی, فروت, یکتایار, مظفر, خدامرادپور, مژگان. ارائه مدل معادلات ساختاری تأثیرکیفیت خدمات و ارزش درک شده برتبلیغات دهان به دهان مشتریان در باشگاه‌های ورزشی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1399; 16(31): 201-189. doi: 10.22080/jsmb.2020.9600.2292


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب