Nazari, Mohsen, Dastar, Hossein, Ramezani, Sara. (1399). Modeling the Factors Influencing Store Price Image in Iran by Interpretive Structural Modeling Method. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(1), 1-12. doi: 10.22080/jimm.2020.19020.1003
Mohsen Nazari; Hossein Dastar; Sara Ramezani. "Modeling the Factors Influencing Store Price Image in Iran by Interpretive Structural Modeling Method". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1, 1, 1399, 1-12. doi: 10.22080/jimm.2020.19020.1003
Nazari, Mohsen, Dastar, Hossein, Ramezani, Sara. (1399). 'Modeling the Factors Influencing Store Price Image in Iran by Interpretive Structural Modeling Method', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(1), pp. 1-12. doi: 10.22080/jimm.2020.19020.1003
Nazari, Mohsen, Dastar, Hossein, Ramezani, Sara. Modeling the Factors Influencing Store Price Image in Iran by Interpretive Structural Modeling Method. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1399; 1(1): 1-12. doi: 10.22080/jimm.2020.19020.1003


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب