نوروزی, آتنا, تابش, سعید. (1399). تحلیل اثر اخلاق در بازاریابی پنهان بر وفاداری رفتاری و همنوایی با برند هواداران باشگاه‌های فوتبال: ارائه مدل. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 16(31), 37-23. doi: 10.22080/jsmb.2020.13529.2787
آتنا نوروزی; سعید تابش. "تحلیل اثر اخلاق در بازاریابی پنهان بر وفاداری رفتاری و همنوایی با برند هواداران باشگاه‌های فوتبال: ارائه مدل". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 16, 31, 1399, 37-23. doi: 10.22080/jsmb.2020.13529.2787
نوروزی, آتنا, تابش, سعید. (1399). 'تحلیل اثر اخلاق در بازاریابی پنهان بر وفاداری رفتاری و همنوایی با برند هواداران باشگاه‌های فوتبال: ارائه مدل', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 16(31), pp. 37-23. doi: 10.22080/jsmb.2020.13529.2787
نوروزی, آتنا, تابش, سعید. تحلیل اثر اخلاق در بازاریابی پنهان بر وفاداری رفتاری و همنوایی با برند هواداران باشگاه‌های فوتبال: ارائه مدل. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1399; 16(31): 37-23. doi: 10.22080/jsmb.2020.13529.2787


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب