شاه تقی, فریبا, ساعت چیان, وحید, عظیمی ثانوی, بابک, کریمی, زهرا. (1400). نقش بازاریابی تجربی رویداد بر رفتارمصرفی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در المپیاد درون مدرسه‌ای شهر مشهد. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 17(34), 144-131. doi: 10.22080/jsmb.2020.14542.2902
فریبا شاه تقی; وحید ساعت چیان; بابک عظیمی ثانوی; زهرا کریمی. "نقش بازاریابی تجربی رویداد بر رفتارمصرفی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در المپیاد درون مدرسه‌ای شهر مشهد". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 17, 34, 1400, 144-131. doi: 10.22080/jsmb.2020.14542.2902
شاه تقی, فریبا, ساعت چیان, وحید, عظیمی ثانوی, بابک, کریمی, زهرا. (1400). 'نقش بازاریابی تجربی رویداد بر رفتارمصرفی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در المپیاد درون مدرسه‌ای شهر مشهد', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 17(34), pp. 144-131. doi: 10.22080/jsmb.2020.14542.2902
شاه تقی, فریبا, ساعت چیان, وحید, عظیمی ثانوی, بابک, کریمی, زهرا. نقش بازاریابی تجربی رویداد بر رفتارمصرفی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در المپیاد درون مدرسه‌ای شهر مشهد. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1400; 17(34): 144-131. doi: 10.22080/jsmb.2020.14542.2902


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب