قدمی, مجتبی, سجادی, سید نصرالله, رجبی نوش آبادی, حسین, جلالی فراهانی, مجید. (1401). نقش میانجی ارزش ویژه برند در ارتباط بین بازاریابی تجربی و نیات رفتاری تماشاگران لیگ حرفه ای فوتبال ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 18(36), 98-85. doi: 10.22080/jsmb.2020.15443.3022
مجتبی قدمی; سید نصرالله سجادی; حسین رجبی نوش آبادی; مجید جلالی فراهانی. "نقش میانجی ارزش ویژه برند در ارتباط بین بازاریابی تجربی و نیات رفتاری تماشاگران لیگ حرفه ای فوتبال ایران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 18, 36, 1401, 98-85. doi: 10.22080/jsmb.2020.15443.3022
قدمی, مجتبی, سجادی, سید نصرالله, رجبی نوش آبادی, حسین, جلالی فراهانی, مجید. (1401). 'نقش میانجی ارزش ویژه برند در ارتباط بین بازاریابی تجربی و نیات رفتاری تماشاگران لیگ حرفه ای فوتبال ایران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 18(36), pp. 98-85. doi: 10.22080/jsmb.2020.15443.3022
قدمی, مجتبی, سجادی, سید نصرالله, رجبی نوش آبادی, حسین, جلالی فراهانی, مجید. نقش میانجی ارزش ویژه برند در ارتباط بین بازاریابی تجربی و نیات رفتاری تماشاگران لیگ حرفه ای فوتبال ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 18(36): 98-85. doi: 10.22080/jsmb.2020.15443.3022


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب