اسداللهی, احسان, تجاری, فرشاد, زارعی, علی. (1400). تحلیل مسیر ارتباط ابزارهای ترویجی با انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در مصرف کنندگان لیگ برتر فوتبال (مورد مطالعه: باشگاه فوتبال پدیده). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 17(33), 18-1. doi: 10.22080/jsmb.2020.12359.2632
احسان اسداللهی; فرشاد تجاری; علی زارعی. "تحلیل مسیر ارتباط ابزارهای ترویجی با انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در مصرف کنندگان لیگ برتر فوتبال (مورد مطالعه: باشگاه فوتبال پدیده)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 17, 33, 1400, 18-1. doi: 10.22080/jsmb.2020.12359.2632
اسداللهی, احسان, تجاری, فرشاد, زارعی, علی. (1400). 'تحلیل مسیر ارتباط ابزارهای ترویجی با انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در مصرف کنندگان لیگ برتر فوتبال (مورد مطالعه: باشگاه فوتبال پدیده)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 17(33), pp. 18-1. doi: 10.22080/jsmb.2020.12359.2632
اسداللهی, احسان, تجاری, فرشاد, زارعی, علی. تحلیل مسیر ارتباط ابزارهای ترویجی با انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در مصرف کنندگان لیگ برتر فوتبال (مورد مطالعه: باشگاه فوتبال پدیده). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1400; 17(33): 18-1. doi: 10.22080/jsmb.2020.12359.2632


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب