کشاورززاده, علی, غلامی, خلیل, عزیزی, نعمت الله. (1399). سنتز پژوهی عامل ها و ملاک های برندسازی آموزش عالی: ارائه یک مدل مفهومی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 9(18), 76-114. doi: 10.22080/eps.2021.17537.1855
علی کشاورززاده; خلیل غلامی; نعمت الله عزیزی. "سنتز پژوهی عامل ها و ملاک های برندسازی آموزش عالی: ارائه یک مدل مفهومی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 9, 18, 1399, 76-114. doi: 10.22080/eps.2021.17537.1855
کشاورززاده, علی, غلامی, خلیل, عزیزی, نعمت الله. (1399). 'سنتز پژوهی عامل ها و ملاک های برندسازی آموزش عالی: ارائه یک مدل مفهومی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 9(18), pp. 76-114. doi: 10.22080/eps.2021.17537.1855
کشاورززاده, علی, غلامی, خلیل, عزیزی, نعمت الله. سنتز پژوهی عامل ها و ملاک های برندسازی آموزش عالی: ارائه یک مدل مفهومی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1399; 9(18): 76-114. doi: 10.22080/eps.2021.17537.1855


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب