سعیدی, پرویز, شاه بابایی, علی, اخوان فر, امیر. (1400). مدل جامع عوامل مؤثر بر عملکرد کسب‌وکارهای پوشاک ایران با رویکرد نقش هنرمندان رسانه‌ای. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(25), 80-96. doi: 10.22080/jem.2021.20550.3438
پرویز سعیدی; علی شاه بابایی; امیر اخوان فر. "مدل جامع عوامل مؤثر بر عملکرد کسب‌وکارهای پوشاک ایران با رویکرد نقش هنرمندان رسانه‌ای". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13, 25, 1400, 80-96. doi: 10.22080/jem.2021.20550.3438
سعیدی, پرویز, شاه بابایی, علی, اخوان فر, امیر. (1400). 'مدل جامع عوامل مؤثر بر عملکرد کسب‌وکارهای پوشاک ایران با رویکرد نقش هنرمندان رسانه‌ای', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(25), pp. 80-96. doi: 10.22080/jem.2021.20550.3438
سعیدی, پرویز, شاه بابایی, علی, اخوان فر, امیر. مدل جامع عوامل مؤثر بر عملکرد کسب‌وکارهای پوشاک ایران با رویکرد نقش هنرمندان رسانه‌ای. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1400; 13(25): 80-96. doi: 10.22080/jem.2021.20550.3438


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب