هنرمند عظیمی, مرتضی, ولیزاده, ثمین. (1400). شناسایی و سطح‏بندی عوامل موثر بر موفقیت عرضه محصول جدید در یک شرکت تولیدی مواد غذایی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(25), 249-269. doi: 10.22080/jem.2021.18539.3178
مرتضی هنرمند عظیمی; ثمین ولیزاده. "شناسایی و سطح‏بندی عوامل موثر بر موفقیت عرضه محصول جدید در یک شرکت تولیدی مواد غذایی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13, 25, 1400, 249-269. doi: 10.22080/jem.2021.18539.3178
هنرمند عظیمی, مرتضی, ولیزاده, ثمین. (1400). 'شناسایی و سطح‏بندی عوامل موثر بر موفقیت عرضه محصول جدید در یک شرکت تولیدی مواد غذایی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(25), pp. 249-269. doi: 10.22080/jem.2021.18539.3178
هنرمند عظیمی, مرتضی, ولیزاده, ثمین. شناسایی و سطح‏بندی عوامل موثر بر موفقیت عرضه محصول جدید در یک شرکت تولیدی مواد غذایی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1400; 13(25): 249-269. doi: 10.22080/jem.2021.18539.3178


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب