بستام, هادی, شریفی پور, عباس, پویا, علیرضا, حسین زاده, علی. (1400). طراحی و تبیین مدل جامع خریدآنی مشتریان مبتنی بر رویکرد رفتار مصرف‌کننده در فروشگاه های زنجیره ای شهر مشهد. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(26), 75-97. doi: 10.22080/jem.2021.19427.3297
هادی بستام; عباس شریفی پور; علیرضا پویا; علی حسین زاده. "طراحی و تبیین مدل جامع خریدآنی مشتریان مبتنی بر رویکرد رفتار مصرف‌کننده در فروشگاه های زنجیره ای شهر مشهد". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13, 26, 1400, 75-97. doi: 10.22080/jem.2021.19427.3297
بستام, هادی, شریفی پور, عباس, پویا, علیرضا, حسین زاده, علی. (1400). 'طراحی و تبیین مدل جامع خریدآنی مشتریان مبتنی بر رویکرد رفتار مصرف‌کننده در فروشگاه های زنجیره ای شهر مشهد', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(26), pp. 75-97. doi: 10.22080/jem.2021.19427.3297
بستام, هادی, شریفی پور, عباس, پویا, علیرضا, حسین زاده, علی. طراحی و تبیین مدل جامع خریدآنی مشتریان مبتنی بر رویکرد رفتار مصرف‌کننده در فروشگاه های زنجیره ای شهر مشهد. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1400; 13(26): 75-97. doi: 10.22080/jem.2021.19427.3297


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب