- بقایی، سعید؛ دادخواه، هادی( 1398). بررسی رابطه بین عوامل مزیت رقابتی پایدار با رضایت و وفاداری گردشگران( مطالعه موردی: گردشگری روستای گلستان)، پژوهشهای روستای، دوره 10، شماره3.
- بهاری، جعفر؛ بهاری، شهلا؛ بذله، مرجان؛ کروبی، مهدی؛ بهاری، حامد( 1399). بررسی نقش واسط کیفیت خدمت گرایی بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری( مطالعه موردی: هتلهای تبریز)، اندیشه جغرافیایی، سال دوازدهم، شماره بیست و سوم.
- خوشخو، محمد حسین؛ فراهانی، مهدیه( 1399). فراتحلیل پژوهشهای انجام شده در حوزه وفاداری گردشگران به هتلهای ایران، فصلنامه علمی-تخصصی گردشگری و توسعه، سال سوم، شماره 4.
- زالی، نادر (1388). آیندهنگاری توسعه منطقهای با رویکرد برنامهریزی سناریو مبنا، نمونه موردی: استان اذربایجان شرقی، رساله دکتری تخصصی، رشته جغرافیا و برنامهریزی شهری، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه تبریز
- صالحی، صادق؛ بهاری، جعفر؛ محمدی، سمیرا( 1397). تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری، فصلنامه علمی مطالعات مدیریت گردشگری، سال پانزدهم، شماره 5.
- علیزاده، محمد؛ رحیمی، محمد؛ اسماعیلی، سعیده؛ ازهری، سونیا( 1399). بررسی تاثیر آمیخته بر ارزش ادراک شده تصویر مقصد وفاداری گردشگران در راستای توسعه پایدار گردشگری( مطالعه موردی: شهر ساحلی آستارا)، مجله مطالعات توسعه اجتماعی ایران، سال دوازدهم، شماره دوم.
- علیزاده، محمد؛ رحیمی، محمد؛ اسماعیلی، سعیده؛ ازهری، سونیا( 1399). بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد وفاداری گردشگران در راستای توسعه پایدار گردشگری( مطالعه موردی: شهر ساحلی آستارا)، مجله توسعه اجتماعی ایران، سال دوازدهم، شماره دوم.
- کروبی، مهدی، منوچهر جهانیان؛ قادری، اسماعیل؛ بهاری، جعفر( 1398). تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر تصویر برند و وفاداری گردشگران( مطالعه موردی منطقه شمالی البرز)، فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال چهاردهم، شماره 55.
- محمدی، مصطفی و میرتقیانرودسری، سیّد محمد (1395.) مدلسازی محصول خلاق گردشگری: بسط مدل 4پی (افراد، فرآیند، مکان و محصول،) برنامهریزی و توسعه گردشگری، پاییز 1395دوره ،5شماره ،18صص. .201-17
- نسیمی، محمد حسن؛ رضایی، علی اکبر؛ دوست، حسین( 1398). طراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر وفاداری ذینفعان، فصلنامه گردشگری شهری، دوره 6، شماره 1.
- سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور( 1395). قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، تهران
- aberi, A., khazaei pool, J., Asadi, H. (2018). The Effect of Per ceived Quality of Sport Tourism Destinations on Satisfaction and Intention to Revisit. Journal of Sport Management, 10(1), 17-32.
- Andrades, L., Dimanche, F. (2017). Destination competitiveness and tourism development in Russia:Issues and challenges. Tourism Management, Vol. 62: 360-376
- Baby, s. (2013). AHP Modeling for Multicriteria Decision-Making and to Optimise Strategies for Protecting Coastal Landscape Resources. International Journal of Innovation, Management and Technolog.Vol.4, No.2: 218-227
- Choi, Suh-hee. & Kim, Jeong- Nam Kim. & Cai, Liping A. Cai. (2011). Tourism Loyalty: An Extended Communicative Action Model, Suh-hee Choi. Purdue Tourism and Hospitality Research Center. Purdue University, USA.
- Dristiks, N. (2004). Tourism as iongorun economic grouth factor an empirical investigasion for greece,
tourism economic, 10: 20-28.
- Faullant, R.; Matzler, K.; Fuller, J. (2008). “The Impact of Satisfaction and Image on Loyalty: The case of Alpine ski resorts”. Managing Service Quality. 18 (2), 163-178.
- Grigaliūnaitė, Viktorija. & Pilelienė, Lina . (2014). Satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists: segmentation and managerial implications, Regional Formation and Development Studies, Vol.14, No.3, pp. 64-75.
- Haque, Ahasanul. & Khan, A. Highe. (2013). Factors influencing of tourist loyalty: A study on tourist destinations in Malaysia, In Conference: proceedings of 3rd Asia-Pacific business research conference, Kuala Lumpur, Malaysia (pp. 25-26).
- Horng, Jeou-Shyan. & Tsai, Chang-Yen. & Liu, Chih-Hsing. & Chung, Yu-Chun Dolly. (2015). Measuring Employee's Creativity: A new theoretical model and empirical study for tourism industry, Asia Pacific Journal of Tourism Research, Vol. 20, No. 12: pp. 1353-1373
- Ilkhani, L., Shariatpanahi,V., Aghazadeh, M., Moghadamnia, E. (2016). The Impact of Tourism
Management on Social and Cultural Developments in Qom. Urban and Rural Management Quarterly, No. 45, 321-338, [Persian].
- Kazemi, M. (2011). Tourism Management. Party Publishing, Tehran, First Edition, Fifth Edition,
[Persian].
- Kim, H., & Chen, J. S. (2016). “Destination image formation process: A holistic model”. Journal of Vacation Marketing, 22).154-166
- Kim, Young Hoon. & Li, Hongxin. & Nauright, John. (2018). A destination development by buildinga brand image and sport event tourism: a case of Sport City USA, Sport in Society, Cultures,
Commerce, Media, Politics, Vol.21, No.8, pp.1196-1203.
- Kuusik, A. (2007). Affecting Customer Loyalty: Do Different Factors Have Various Influences In Different Loyalty Levels? Estonia: Tartu University Press.
- Liu, y., Hultman, M., Eisingerich,A.,Wei, x(2020). How does brand loyalty interact with tourism destination? Exploring the effect of brand loyalty on place attachment. Annals of Tourism Research. V81. https://doi.org/10.1016/j.annals.2020.102879.
- Melillo ,p & Pecchia,l.(2016). What is the appropriate sample size to run AHP in a survey based research?, , ,Conference: The International Symposium on the Analytic Hierarchy Process.
- Morash, W. A.,d Ozment, J. (1994),“Toward Management of Transportation Service Quality”, Logistics andTransportation Review, Vol. 30, 115-140
- Nam, Janghyeon. & Ekinci, Yuksel. & Whyatt, Georgina. (2011). Brand equity, brand loyalty and consumer satisfaction, Annals of Tourism Research, Vol.38. No.3, pp. 1009-1030.
- Prentice, C., & Loureiro, S. M. C. (2017). An asymmetrical approach to understanding configurations of customer loyalty in the airline industry. Journal of Retailing and Consumer Services, 38(1), 96-107.
- Ranjbarian, M., Ghaffari, M., Taslimi Babely, A. (2016). "Comparison of tourist motivations
of men and women from traveling to Isfahan". Journal of Social Tourism Studies, 4, 7, 36-57.
- Redi, F., Fernandez, J. I. P. (2018). Describing Coopetition Among Destinations: Evidence From the UNWTO Silk Road Program. In Ethics and Decision-Making for Sustainable Business Practices: 217-238
- Redi, F., Fernandez, J. I. P. (2018). Describing Coopetition Among Destinations: Evidence From the UNWTO Silk Road Program. In Ethics and Decision-Making for Sustainable Business Practices: 217-238
- Ruyter, K, Bloemer,j., peeters, p. (1997). “MeasuringService Quality and Service Satisfaction: An Empirical Test of An Integrative Model”,Journal of Economic Psychology, No. 18, 387-406.
- Shouk, M., Soliman,M(2021). The impact of gamification adoption intention on brand awareness and loyalty in tourism: The mediating effect of customer engagement, Journal of Destination Marketing & Management, V20. https://doi.org/10.1016/j.jdmm.2021.100559.
- Ţîţu, M. A., Răulea, A. S., Ţîţu, Ş. (2016). Measuring Service Quality in Tourism Industry. Procedia-Social and Behavioral Sciences, Vol. 221: 294-301
- -Wang L., Yotsumoto, Y. (2018). Conflict in tourism development in rural China, Tourism Management Vol.70: 188–200.
- World Economic Forum. (2017). The Travel and Tourism Competitiveness Report 2017,
Committed to Improving the Stste of the World, pp.1-387
- World Tourism Organization, UNWTO. (2017) Tourism Highlights, World Tourism
Organization, UNWTO
|