بلوچی, حسین, سیاه سرانی کجوری, محمد علی. (1402). بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر قصد توصیه کارفرما با میانجی گری رضایت شغلی و تمایل به ماندن با کارفرما. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(8), 143-121. doi: 10.22080/shrm.2023.4161
حسین بلوچی; محمد علی سیاه سرانی کجوری. "بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر قصد توصیه کارفرما با میانجی گری رضایت شغلی و تمایل به ماندن با کارفرما". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5, 8, 1402, 143-121. doi: 10.22080/shrm.2023.4161
بلوچی, حسین, سیاه سرانی کجوری, محمد علی. (1402). 'بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر قصد توصیه کارفرما با میانجی گری رضایت شغلی و تمایل به ماندن با کارفرما', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(8), pp. 143-121. doi: 10.22080/shrm.2023.4161
بلوچی, حسین, سیاه سرانی کجوری, محمد علی. بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر قصد توصیه کارفرما با میانجی گری رضایت شغلی و تمایل به ماندن با کارفرما. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 5(8): 143-121. doi: 10.22080/shrm.2023.4161


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب