دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها390
تعداد مقالات3,802
تعداد مشاهده مقاله6,213,870
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,555,397
عسگری, محمد هادی, خداپرست, مهدی. (1402). نقش پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بین‌المللی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15(29), 363-384. doi: 10.22080/jem.2023.23879.3779
محمد هادی عسگری; مهدی خداپرست. "نقش پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بین‌المللی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15, 29, 1402, 363-384. doi: 10.22080/jem.2023.23879.3779
عسگری, محمد هادی, خداپرست, مهدی. (1402). 'نقش پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بین‌المللی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15(29), pp. 363-384. doi: 10.22080/jem.2023.23879.3779
عسگری, محمد هادی, خداپرست, مهدی. نقش پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بین‌المللی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 15(29): 363-384. doi: 10.22080/jem.2023.23879.3779


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب