فلاح, محمدرضا, راشدی, محبوبه, شاه نظری, روح الله. (1402). ارائه چارچوبی برای توسعه گردشگری خرید فراگیر. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(44), 157-183. doi: 10.22080/jtpd.2023.24188.3735
محمدرضا فلاح; محبوبه راشدی; روح الله شاه نظری. "ارائه چارچوبی برای توسعه گردشگری خرید فراگیر". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12, 44, 1402, 157-183. doi: 10.22080/jtpd.2023.24188.3735
فلاح, محمدرضا, راشدی, محبوبه, شاه نظری, روح الله. (1402). 'ارائه چارچوبی برای توسعه گردشگری خرید فراگیر', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(44), pp. 157-183. doi: 10.22080/jtpd.2023.24188.3735
فلاح, محمدرضا, راشدی, محبوبه, شاه نظری, روح الله. ارائه چارچوبی برای توسعه گردشگری خرید فراگیر. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 12(44): 157-183. doi: 10.22080/jtpd.2023.24188.3735


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب